torsdag 11 oktober 2007

Hatar den!


Kan någon skänka mig en ny symaskin? Hatar det gamla aset!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Jag trodde att det bara var svärmors maskin på Kuba som funkade av den årsmodellen...
Dags att önska sig en ny av Tomten; såg på mässan att man kan få en riktigt bra Singer eller Husqvarna för 2 000:-
:)

Märtagreta sa...

Ingen kan ju påstå att det är en dålig maskin, för nog håller den. Men så tråkig och ... tråkig! Min svärmor, på Gotland, har en också... hon fick sin när hon var cirka 25 tror jag, hon fyller snart 80!

Anonym sa...

Jag har en likadan - den är ju snygg men lite motvals...

Anonym sa...

Precis en sån där fick jag ärva av min svärmor för hundra år sedan ungefär..............nja, det var kanske att ta i. Men det var en bra maskin och den höll många år för mig.
Kramizzzz

Anonym sa...

Ha ha ha, har precis en likadan som jag ärvt från farmor...som jag för övrigt tror ar den kvinna som "är hos mig ofta".
Tycker det är skittrist att sy, så den står bara där, och inte stör jag mig på den heller.För jag är inte ens intresserad :-))

Ann Mysterie

Anonym sa...

Man får inte hata en sådan, har själv en sådan, och älskar den!