torsdag 4 oktober 2007

God morgon!


Det är bra märkligt, jag trodde jag var trött och slut, dvs i dåligt skick, men här hostas, snoras och nyses det i parti och minut. Av fem i huset så är det bara jag som känner mig frisk. Mina tankar idag går till Burmas frihet, jag kan inte göra allt här via mobilen men mitt hjärtas kraft skänker jag Burmas invånare. Idag ska jag släpa med mig snoriga familjen till stan. Behövde bara viska "Claes Olsson" så var Guben på. Mamma åker också gärna till stan. Styvfar, däremot ägnar dagen åt kyrkan, han sitter nämligen med i kyrkorådet här. Solen skiner, skutan är glimrande och dit kommer vi nog inte i år. Holiday Club däremot hoppas vi kunna åka till bara Guben piggnar på sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte ett besök på affären med de goda ostarna vid torget när ni ändå är i sta´n!

Här i Världens Ände har jag grävt bort en del i trädgården, men jordslagit ett par plantor jag sparat till dig tills du kommer hem. Jag har även skrivit om det på den vanliga bloggen

Anonym sa...

Vilka härliga kort du tar med din mobil!!!!! Fortsätt nu att hålla dig kry, peppar peppar!!!! Hoppas att besöket i staden blev till belåtenhet!!!
Kramizzzz

Anonym sa...

Åh vilka härliga färger!
Hoppas ni hade skoj på byn! ;)