tisdag 12 februari 2008

En kall morgon för en Gotlänning


Jobbet igår gick jättebra och nu har jag nog en kundkrets här uppe oxå. Alla börjar bli förkylda och Stumpan hostar något förskräckligt men nu är det inte krupphosta. Solen skiner och det är 12 grader kallt men innan kvällen har man sagt att vi ska få regn/snö/plusgrader. Vi får hoppas SMHI är helt fel ute. Ja, hörni, än så länge är det si och så med semesterkänslan. Det är trots allt skönt att vara hemma i mitt vackra Jämtland. Kram på er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt det ser ut! Vi hade -4.7 hemma imorse, iallafall nå't! ;)

Anonym sa...

Åh va fint! Här är vårtemperatur. Igår var + 20 på trappen.*S* menidag dis och mulet och 4+. Gu va jag saknar den där vita snön! Ha det gott! *kastar en snöboll** *kram*

Anonym sa...

Hoppas att snön ligger kvar så länge du är där i vilket fall och det lär den väl göra kan jag tänka mig.Roligt att det funkar så bra för dig med jobb däruppe, men försök min vän och vila dig också!!!!
Krya på digkram till skruttan och en kramizzz till dig.

Anonym sa...

Ser underbart ut där uppe i snön. Gissa om jag blir lite avundsjuk på dig. Jag vill också åka dit.
Här är det några plusgrader och solen skiner för fullt.
Önskar Dig en underbar Alla Hjärtans Dag!

Anonym sa...

Helt underbart!
Och rejäl kontrast mot vårvädret som jag befinner mig i. :)

Happy Valentine!

Anonym sa...

Ser väldigt vackert ut. Hoppas ni inte frös för mycket. ;)