torsdag 7 februari 2008

En gammal dunjacka!


Dagens lyckokast var att jag i sista minuten slängde med den gamla omsydda dunjackan. I den har Tittilila kunnat sitta utan jacka men varm ändå under alla transportbyten. "först så åke ja båt, åttå åke ja butt, åttå åke ja tåååg" har hon suttit och rabblat innan hon slocknade i tåget. Nu är klockan snart 20 och vi har dryga två timmar kvar till Åre. För en DYR penning lade jag på tåget till sträckan Östersund-Åre, så vi blir hämtade där istället. Tittilila har varit GUDOMLIGT lättsam, UTOM vid fikat med bloggisarna Ninnibeth och Livsglimtar på Vetekatten. Det var INTE kul, tyckte Tittilila. Själv tyckte jag det var jättekul att träffa dem!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Titta så sött och varmt hon sitter där, lilltjejen. Det ser jättemysigt ut! Kram på dej/Ordalaget

Geddfish sa...

Jättemysigt, go tjej, ser er! Ha dä gott, kram!

Anonym sa...

Jaha ja... där va du iväg :-) va bra! Då dröjer det inte länge förrän vi träffas, kraaam

Anonym sa...

Den var ju jättefiffig! :)
Det är väl klart att det inte är skoj att sitta still när benen är fulla av spring - hon charmade häcken av mig iallafall - och det vill inte säga lite! ;)

Anonym sa...

Hejsan vännen!!!! Vad mysigt dert ser ut där hon sitter den lilla gumman. Vad smart att sy om en jacka, varmt och gott!!!!. Ha det nu så toppenbra och var rädda om er!!
Kramizzzzz

Anonym sa...

Det var inte lite filurigt att sy om kappan!! Det ska jag komma ihåg. Kanske Elisen behöver en omsydd kappa någon gång!! Ha det gott och var rädd om Er. Kramis Filuran!