måndag 15 december 2008

Årets gran


Tar lite plats, men man vänjer sig och den är fin!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser perfekt ut!!! Vår är också en stadig sak och tar en del plats men vi slipper dra ut matbordet i år eftersom vi ska bort till syster min!

Märtagreta sa...

Här blir det inte heller några stora middagar, men salsbordet får plats ändå. Ja jag blir glad av granen, allt som tyder på att det bor en innovativ man i maken som vågar stå ut lite uppmuntrar mig :-)

Ljusslingan från momma är säkert farlig som tusan, 44 år i år är den! Men jag kan inte göra mig av med den så länge den håller!

Anonym sa...

Åh vilken vackert sken! Så fint det är! Ja du, gamla lampor kan ju vara farliga men visst är det nåt visst med dom. *kram* :-)/Moniqa

Anonym sa...

Vi hade Husses farmors slinga i många år men så välte granen och då blev det kortslutning... Annars hade vi nog haft den än i dag!